Lång dag!

Japp stämmer stängning idag.
Började med att jag skulle ha gått upp mellan 7-7,30 i morse men någon söt liten busig dotter tyckte inte mamma skulle sova längre än 6.30 så jag fick glatt gå upp då, myste i soffan med frukost och lite tv innan de var dags att klä på oss och gå till förskolan och jobbet.

Jobbade från 9 och fram till de var dags att stänga en halvtimme innan jag skulle ha slutat så hade alla gått :-)

Skönt vart lite tidigare än tänkt..
Kom hem och tagit de lugnt och skönt.
Kollar på hockey med magont och nervös.. Somnade till är svintrött, ska öppna i morgon så kommer vara halvdöd i morgon kväll..

Men men jag trivs, de ger pengar så ska ej klaga :-)

Godnatt hörs i morgon..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback