♥ ♥ ♥ 2 April 2010 ♥ ♥ ♥

Fredagen började underbart mysig frukost med mitt Hjärta sen hade vi bara en mysiga timmar innan vi skulle iväg senare under dagen.
Tog de lugnt hemma, gjorde lite fint, gjorde iordning oss gjorde mig lite extra fin för honom.

Åkte sen iväg till Kista gick runt där och hade mysigt, käkade gott och sen skildes vi på varsit håll med att springa runt och hitta 2års present/påskägg till varandra.

Riktigt gott och otroligt mycke sallad måste jag säga.

Möttes upp efter en halvtimme, gick och åt lite glass eller jag åt glass :) verkligen den godaste jordgubbs sorben jag någonsin ätit, smakade sommar, smakade underbart..

Gick upp handlade lite gott inför bio dricka och popcorn så klart.
Gick och satte oss och tittade på  The Bounty Hunter.
Riktigt rolig film, men samtidigt lite svår att förstå men förstod allt i slutet.
Men värd att se.



Åkte hem med bussen senare och tog en varm skön dusch och hade bara mysigt hela kvällen..

Kunde inte ha blivit en bättre 2års dag.
Tiden har verkligen gått så himla fort mellan oss.
Menar inom dessa två år har vi flyttat ihop, förlovat oss, väntar barn och redan planerat bröllop iofs skulle ha gift oss i sommras om inte bebisen skulle ha kommit vid de datumet.
Men sköt upp det ett år, men gör inget för vi hade nog inte hunnit med de med allt vi ska hinna med här hemma.


Älskar dig mitt hjärta




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback