Helgen snart över

Ja veckan har gått segt men samtidigt väldigt fort när de blev helg.

Har inte gjort så himla mycke i veckan, pysslat lite här hemma, städat lite här och där och fått orning på saker och ting, Alltid något iofs.

Ja
Fredagen va mysigt då blev de handling, mys med älsklingen min.
Plankstek till middag.
Mums så gott de va.

 

Lördagen började piss bråk bråk bråk. Vart inte alls en mysig morgon som jag hade planerat med engelsk frukost. :( Dagen blev inte bättre sen heller. Hela jag bara kokade hela tiden för ingen ting, grät för inget bara hade en piss dag. Avslutade kvällen i allafall med god hemmagjord hamburgare, mys till Millenium och sen film senare på kvällen.

 

Söndagen. Underbar dag de har varit idag, fint väder. En liten stund ute med 3 utav katterna på baksidan här på våran lilla gård. Dom bara njöt utav solen samt få vara ute och mysa i gräset.

Började pyssla lite ute i trädgården med att klippa bort de som ej ska sparas. I år kommer de bli områdets finaste trädgård när jag är klar med den :)

Sen vart de årets första grillning. Entrecote med klyftpotatis, hemmagjord tzatziki och lite grönsaker. Så otroligt jäkla gott va de..

 

 

 

Sen vart de lite slö tittade på tv och såg att Aik - Växsjö gick på tv, klart man måste se den. Nu när inte FBK har chansen att vinna SM-Guld i år så får man passa på att heja på AIK för att dom ska gå till Elitserien och självklart gjorde dom de. Så jag bugar och bockar och säga bara GRATTIS som FAN AIK De är ni verkligen värda.

 

 

Super stort GRATTIS!!

 

Nu blir de bara att ta de lugnt har ont i handleden och seg i ryggen efter allt som gjordes i trädgården..

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback