Påskafton

Jaha då var de påsk igen då.
Tiden bara rasar iväg känner mig verkligen lite smått stressad inför allt nu för tiden.

Men men får börja tänka på att ta de lite lugnt och varva ner.

Åkte och handla lite gott inför kvällen som vi skulle ha när vi kom hem till Millenium är helt såld på dom filmerna.
Sen åkte vi över till M:s familj och firade påsk med god mat..
Oj oj vad de var gott.

God efterrätt blev de också sen så klart massa påskgodis.
Trevligt sällskap, skruttisen i magen som levde en busigt liv och hade nog roligt :)

Sen vart de hemgång och film tittande.

Avslutade kvällen med att titta på Shutter Island riktigt bra de jag såg, men va verkligen helt slut efter dagen så jag somnade efter halva filmen och vaknade igen vid 3 halv 4 eller nått sånt inatt.
Men somnade om ganska snabbt igen.

Men en lyckad påskafton, nu är de påskdagen, innebär att jag ska bara ta de lugnt idag.
Spela lite, laga lite mat, bara ha de bra.
Men i morgon är de städning och bakning som gäller inför en ny vecka..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback