Förmiddag

Vart en sen frukost idag skulle ha varit hos barnmorskan vid 8 tiden, men sov förbi den tiden sen hade jag nog inte kunnat åkt dit ändå för jag mår inte helt hundra i kroppen så vilan va bra för kroppen min.

Vill hinna bli frisk tills i kväll då de är träning igen på schemat.

Så vad ska man göra idag då mer än att pyssla och gosa med sin dotter.
Hmm baka bröd blir de i allafall.
Ska vara lite duktig och äta hemmagjorda hamburgare idag.
Så de får bli bröd till dom..

Måste ta tag i mitt projekt jag har tänkt att göra.

Har lite bräder här hemma som de ska sågas ut bokstäver på och sen målas.
Tänkte såga ut dotterns namn samt göra någon fin skylt till toan :)

Får se resultatet sen..


Dottern idag


Postat av: emmelist

nej man blir alltid sjuk när man verkligen inte behöver det :P

2010-09-30 @ 12:59:38
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Sv; visst är det en fin tavla!! :D Min dag har varit kanon, hur har din varit? =) kram

2010-09-30 @ 15:49:16
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback