Föräldramöte!

Mitt första föräldramöte idag.
Gick bra men segt som de alltid brukar vara på dom.
Slutade med att jag hamnade i den gruppen som representera avdelningen där dottern går.
Tycker de finns en hel del på dagis som behöver fixat.
Mest på utsidan.

Så man blev genast lite vuxen med större ansvar nu =)
Men kan vara kul, jag är ju inte den som är tyst utav mig direkt..

Så vi får se hur de går.

Idag har vi varit hemma Aurora hade feber i morse och hostade en massa..
Samt jag kan knappt prata med min jävla blåsa som vägrar försvinna.

Men ska jobba i morgon så pappa får vabba i stället.
Får han lite ledigt han med.

Men annars har dagen varit lugn, mysig och skön..

Nu blir de en dusch och se klart jägarna 2 som jag somnade ifrån igår hehe.

Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback