Så ledsen och trött och

gråter för allt just nu.
Jo jag är sjuk med feber och dunderförkyld..

Va på jobbet idag men när jag skulle åka hem för att hämta dottern så kände jag halvägs hur världen runt om mig började försvinna.
Kom hem efter ha hämtat henne och kollade febern och ja 38,9 stod de, frös och hade hur mycket kläder på mig som helst när jag försökte vila, men de ville inte hon så jag låg i sängen hon for runt som en vilding.,

Febern är fortfarande kvar och jag är bara trött, ledsen och orken är totalt borta..
Jag som aldrig brukar ta de lugnt när jag mår dåligt men just idag jag orkar inte..

Vi lagade middag tillsammans idag..
gott blev de tyckte dom fast jag kände ingen smak.

Korvstroganoff på mitt vis med paprika/lök ris samt en god grön sallad.

Dottern älskade de, var nerkletad från topp till tå.
Så de blev en dusch efteråt..

Nu är de Te, stora kuddar i soffan och ett täcke sen blir de nya Jeff Dunham när jag lägger mig.

Puss på er.



 

Måste bara visa mina läckerheter jag bakde i lördags.

Stolt och bara älskade dom..

 

Bland de godaste jag har bakat..

Klippa bergen heter dom


Postat av: Patrick

shit va godis det där ser ut att vara och är garanterat de mmmm:P

2011-09-27 @ 00:28:35
Postat av: lollo

Inte kul att va sjuk ju, själv börjar man bli dålig men det vill inte bryta ut riktigt så går och är lite hängig hela tiden.

Du får krya på dig..

2011-09-27 @ 09:23:19
URL: http://totalynameless.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback