Tröttas i Bro

Japp de måste nog vara jag..
En skön arbetsdag men inte när man vet hur lite jag har sovit..
Har en dotter hemma som är super snuvig med rinnande ögon och är mammig till tusen så se var ju bara jag inatt som fick söva henne..
Pappas hjälp duger inte för henne..
Men för mig är den guld värd när jag måste sova..

Så nä inte mycket sömn alls
Imorgon är de en låååång dag på jobbet så hoppas på mer sömn inatt..
Så snart hemma, varit och handlat hem och laga mat, fixa en beställning tills i morgon..
Sen ta de sjukt lugnt..


Hörs sen..


Postat av: SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :)

soffiz.blogg.se/2012/april/legosmycken.html



Sådärja :)

2012-04-27 @ 12:23:31
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback