Helgen är över!

Snyft redan slut på helgen..
Redan slut på de roliga för denna gång.
Va helt underbart när syster med Fam va här hade så kul på grönan och Sabaton.. 3 underbara barn var så duktiga den dagen..

Dottern var lycklig över att träffa moster och kusinerna dom är guld värda i hennes ögon..

Annars i helgen har vi haft de mysigt med pizza i fredags och bara va som tre potatisäckar i soffan..

Lördagen var de bakning först på schemat alla delarna till 3 tårtor bakade och ligger i frusen sen handling, städa lite samt grillning och mys.

Idag söndag (Mors dag) så vart de äntligen projekt hallen spacklade rev bort mattan, åkte och handla samt lagade mat, åt tårta och lekt med dottern samt städat lite mer..

Så de går framåt här hemma. Snart hoppas jag på målning samt köpa tapet så jag får fint i hallen och får köpa och göra fint så som jag vill ha det :-) bara längtar ju :-) samt de ska vara klart innan lillebror kommer..

Är de fint väder i morgon så blir de nog måla spjälsäng som gäller :-)

Sen skriva ner handlalista att handla till Lillebror dock inte mycket men ändå..

Sen ska de bakad bullar i veckan och en sorts kaka, fixa skor, strumpbyxor till dottern och mig, handla sakerna till bröllopet samt fixa klänningen de som ska fixas.. Försöka hinna sy hennes gardiner , babynestet om jag får tid över :-) ja vaddå fullt upp men älskar de samtidigt att ha lite stress..

Men nu kryper jag ner i sängen med film så fort han kommer in efter nattning..

Sov sött och dröm skönt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback